preloader

Часті запитання

Для того щоб оформити заяву на підключення достатньо скористатись одним з нижче наведених варіантів:

  • 1. Зв'язатись з представником компанії за телефонами вказаними на нашому сайті
  • 2. Заповнити форму обравши тарифний план
  • 3. Скористатись формою зворотнього зв'язку в розділі Контакти
  • 4. Зв'язатись з представником компанії у зручному для Вас чаті

З усіма базовими тарифними планами можете ознайомитись в розділах Для дому та Для Бізнесу

Завжди актуальні варіанти оплати наших послуг Ви знайдете в розділі Оплата послуг та в наших Чат-ботах

Форма заяви на підключення не відрізняється від форми для фізичних осіб. Тому оберайте зручний для себе варіант і замовляйте підключення

Роботи по підключенню виконуємо після здійснення оплати за підключення на протязі 3-5 робочих днів

При підключенні встановлюємо оптичний абонентський термінал, до якого можно під'єднати Wi-Fi роутер або Персональний Комп'ютер

Wi-Fi роутери за замовчанням налаштовані на отримання динамічної ІР адреси (DHCP). В мережі НВП Сіненергія використовується саме ця технологія, тому для роботи Інтернету не потрібно здійснювати додаткові налаштування. Достатньо звернутись в службу технічної підтримки для авторизації Вашого Wi-Fi роутера.

Так, в мережі НВП Сіненергія використовується технологія надання динамічної ІР адреси (DHCP) та обладнання прив'язане за МАС адресою.

Кожен роутер ріже швидкість. Якийсь менше, якийсь більше. Як правило, це залежить від ціни самого роутера. Чим він дорожчий, тим потужніше, а чим він потужніший, значить буде менше урізати швидкість. Я зараз говорю саме про підключення по Wi-Fi. Якщо швидкість по кабелю через маршрутизатор і менше, то як правило, це не критично. А ось по бездротовій мережі, втрати в швидкості бувають пристойні.

Багатьох ще цікавлять цифри, які вказані на коробці з роутером, або в характеристиках. Там можна побачити інформацію по швидкості. Наприклад: до 150 Мбіт / с , або 300 Мбіт / с . І тут вже знову постає запитання: "чому мій роутер підтримує 300 Мбіт / с, а у мене швидкість 50 Мбіт / с?". Так ось, виробник вказує максимальну швидкість, яку в звичайних умовах ніколи не отримати. Швидкість завжди буде набагато нижче. І з тих 300 Мбіт / с, які написані на роутері, ми часто отримуємо швидкість в кілька разів нижче. А ось наскільки швидкість буде менше, вже залежить від потужності роутера.

Перевірити поточний стан рахунку можете в Особистому кабінеті, у наших Чат-ботах або зателефонувавши а абонентський відділ за номером +38 (050) 338 58 65

Якщо у Вас виникли складнощі при реєстрації в особистому кабінеті, Ви завжди зможете звернутись до служби технічної підтримки, де наші фахівці з радістю допоможуть Вам з вирішенням Ваших питань.

Нарахування абонплати здійснюється щомісяця першого числа. Абонплата нараховується за поточний місяць

Звичайно! Для цього достатньо звернутись в абонентський відділ за контактними номерами телефонів або у відділ технічної підтримки

В першу чергу потрібно переконатись в тому, що обладнання підключено до живлення (220V), перевірити чи всі контакти під'єднані до обладнання. У разі виникнення труднощей звернутись у відділ технічної підтримки, де зможуть перевірити лінію та у разі необхідності оформити заявку на виклик наших фахівців

Прямий контакт

Додаткові контактні дані компанії

Онлайн Чат

Наші працівники завжди раді дати відповіді на Ваші питання

EuroSeasons
Orange Finnance
BlueBerry
ICT ЗАХІД
ТУП Україна